Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=Наукові праці Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія Педагогіка, психологія і соціологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 114
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Горбильова О. В. 
Актуальність педагогічної підтримки обдарованих дітей у загальноосвітніх школах України та Індії / О. В. Горбильова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 5-8. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто актуальність проблеми педагогічної підтримки обдарованих дітей у загальноосвітніх закладах України та Індії. Узагальнено сучасні теоретико-методологічні підходи до вивчення цієї проблеми. Проаналізовано причини впровадження ефективних методичних засобів та технологій пошуку обдарованих дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(4УКР) + Ч424(5ІНД)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кабанець М. М. 
Соціально-педагогічна підтримка обдарованої молоді: досвід Великої Британії / М. М. Кабанець // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 8-12. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено актуальність соціально-педагогічної підтримки обдарованої молоді, розглянуто стислу історію розвитку освіти обдарованих дітей у Великій Британії. На прикладі англійської моделі проаналізовано пріоритети національної стратегії та основні принципи організації освіти обдарованих дітей у Великій Британії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кокоріна Л. В. 
Стратегії педагогічної підтримки обдарованих дітей в Іспанії / Л. В. Кокоріна // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 12-18. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Узагальнено провідні стратегії педагогічної підтримки обдарованих дітей в королівстві Іспанія. Висвітлено та усвідомлено практичний досвід освітньої відповіді дітям з високими здібностями в межах типового загальноосвітнього навчального закладу. На сучасному етапі іспанські освітяни використовують такі стратегії освітньої відповіді: прискорення, угрупування, освітнє збагачення та позашкільна підтримка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(4ІСП)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Приходченко К. І. 
Інтернаціоналізація та європеїзація вищої освіти України: вектор розвитку / К. І. Приходченко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 19-28. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено проблему ролі освіти в соціальному розвитку особистості. Важлива роль в цьому напрямку належить організації навчально-виховного процесу, зокрема створення єдиного Европейського освітньо-виховного простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) ж + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Хоменко В. В. 
Використання досвіду підготовки менеджерів освіти Франції у вищих навчальних закладах України / В. В. Хоменко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 28-34. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто поняття професіоналізму в українській педагогіці, концептуальні засади підготовки магістрів управління навчальними закладами в Україні, загальні вимоги до якостей майбутніх керівників навчальних закладів України та Франції. Висвітлено відмінності у навчальних планах та змісті програм навчальних дисциплін Франції та України, а також особливості відбору кандидатів до проходження магістерських програм у Франції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чернишова Н. О. 
Аксіологічні пріоритети польського виховного ідеалу / Н. О. Чернишова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 35-37. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Здійснено огляд теоретичних досліджень формування аксіологічних пріоритетів польського виховного ідеалу. Розглянуто зміни в ціннісній шкалі виховного ідеалу Польщі під час її інтеграції у європейські інститути. Розглянуто становлення нової структури свідомості, нової ментальності нації у її національно-культурній єдності та духовній суверенності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бєлова Ю. Ю. 
Формування знань, вмінь та навичок з проектувальної діяльності як необхідна компонента професійної підготовки майбутнього інженера / Ю. Ю. Бєлова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 38-42. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сутність поняття проектувальної діяльності майбутнього інженера, визначено її зміст, задачі та мету. Наведено компоненти конструкторсько-проектувальної компетентності інженера. Визначено роль проектувальної діяльності та її важливість у системі професійної підготовки майбутнього інженера.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж2 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бутенко Г. П. 
Використання педагогічних технологій у навчанні англійської мови в межах математичного та біологічного профілів / Г. П. Бутенко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 42-46. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито вагоме значення використання педагогічних технологій в навчанні іноземної мови в класах математичного та біологічного профілів. Доведено сприяння методів проекту та інформаційних технологій у самовираженні особистості, що є важливим у контексті підготовки в середній ланці освіти конкурентоспроможного випускника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вовк О. І. 
Формування мовної особистості студентів-філологів / О. І. Вовк // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 46-49. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто вивчення проблеми формування вторинної мовної особистості під час оволодіння іноземною мовою. Розкрито суть мовної особистості, її структуру, зміст і особливості функціонування в іншомовній комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Горчакова І. А. 
Модернізація змісту підготовки до економіко-математичного моделювання бакалаврів з економічної кібернетики / І. А. Горчакова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Означено орієнтири модернізації змісту підготовки до економіко-математичного моделювання майбутніх економістів-кібернетиків з урахуванням потреб часу і практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: З81 р3 + У. в61 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Грибан Г. П. 
Діяльність викладача під час упровадження методичної системи фізичного виховання студентів / Г. П. Грибан // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 54-60. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено інтегративні характеристики особистісних і професійних якостей викладача фізичного виховання, які дозволяють йому реалізовувати загальнопедагогічні та специфічні функції. Розглянуто результати досліджень типів взаємовідносин студентів з викладачем, які переважно існують у навчальному процесі з фізичного виховання. Встановлено, що для досягнення мети і вирішення завдань ефективного функціонування методичної системи фізичного виховання викладач має володіти професійними функціональними компетентностями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР) п91 + Ч481.354

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Данилюк С. С. 
Особливості дотримання основних принципів електронної лінгводидактики у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів / С. С. Данилюк // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 60-64. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено особливості дотримання основних принципів електронної лінгводидактики у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів. Наведено перелік визначальних для електронної лінгводидактики принципів організації едукаційного процесу. Відображено практичну реалізацію кожного з виокремлених принципів в організації навчального процесу за допомогою електронних засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30-215

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Жигірь В. І. 
Особливості професійної підготовки менеджерів освіти в умовах магістратури / В. І. Жигірь // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 64-70. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено особливості підготовки менеджерів освіти за умов магістратури. Здійснено аналіз теоретичного і практичного навчання, навчання майбутнього менеджера освіти придбанню власного професійного досвіду, розвиток в нього професійно-важливих якостей особистості. Обгрунтовано основні напрями удосконалення підготовки менеджерів освіти відповідно до сучасних вимог.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Костенко А. А. 
Компетентнісний підхід як педагогічна основа формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до застосування мультимедійних технологій / А. А. Костенко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 70-74. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто різні аспекти компетентнісного підходу як педагогічної основи формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до застосування мультимедійних технологій в освітньому процесі. Зокрема, висвітлено такі поняття, як компетенція та мультимедійна компетентність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кривошеєва Г. Л. 
Сутність поняття "професійне довголіття майбутнього педагога" / Г. Л. Кривошеєва // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 74-79. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Всебічно розглянуто поняття "професійне довголіття майбутнього педагога". Сформульовано визначення активного довголіття, професійного довголіття, пролонгованої професійної діяльності майбутнього педагога. Надано характеристику структурних компонентів професійного довголіття педагога - духовного, соціального, інтелектуального, психологічного, фізичного - як цілісного складного феномену. Доведено, що професійне довголіття майбутнього педагога - це показник його професійної самоактуалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лебедєва І. А. 
Андрагогічний підхід у післядипломній освіті вчителів математики / І. А. Лебедєва // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 80-86. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо організації післядипломної освіти вчителів математики згідно з положеннями андрагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + В1 р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лелеко В. В. 
Наукові засади організації навчальної діяльності майбутніх учителів іноземної мови / В. В. Лелеко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 86-89. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто проблеми організації навчальної діяльності майбутніх учителів. Розкрито сутність навчальної діяльності, охарактеризовано її основні компоненти й риси.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пащенко І. М. 
Критерії, показники та рівні формування національного світогляду майбутніх учителів музики засобами фольклорно-етнографічного мистецтва / І. М. Пащенко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 90-95. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено критерії та показники формування національного світогляду майбутніх вчителів музики, диференційовані рівні його формування засобами фольклорно-етнографічного мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Плотников С. А. 
К основной проблеме преподавания христианской этики в светских учебных заведениях / С. А. Плотников // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 95-99. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Основная проблема преподавания христианской этики в светских учебных заведениях есть решение противоречия между требованием не учить религии, но в то же время необходимостью помощи в осуществлении духовно-нравственной самоидентификации молодого поколения. Противоречие снимается проживанием учителем и его учениками ценностей и идеалов восточнохристианской цивилизации как реальных ценностей и возникновения к ним положительного отношения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.4 + Э37-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сироижко С. А. 
О проблеме духовно-нравственного облика учителя христианской этики / С. А. Сироижко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 99-104. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Рассмотрена проблема духовно-нравственного облика учителя христианской этики. Предложена такая форма самодиагностики учителя как формула духовности. Названы особые требования к подготовке учителя христианской этики в области духовно-нравственной.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э37-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського